Χρόνια Προστατίτιδα

Για τη διάγνωση της χρόνιας προστατίτιδας, τα συμπτώματα πρέπει να είναι παρόντα για τουλάχιστον τρεις μήνες. Στην οξεία προστατίτιδα, τα συμπτώματα συνήθως εμφανίζονται και υποχωρούν πολύ πιο γρήγορα.

Υπάρχουν δύο κύριοι τύποι της χρόνιας προστατίτιδας:

Τι προκαλεί την χρόνια βακτηριακή προστατίτιδα

Η χρόνια βακτηριακή προστατίτιδα είναι το είδος της μολυσματικής προστατίτιδας. Προκαλείται από μια χρόνια (επίμονη) βακτηριακή λοίμωξη του προστάτη αδένα. Ένας άνδρας με χρόνια βακτηριακή προστατίτιδα συνήθως θα είχε επαναλαμβανόμενες λοιμώξεις στα ούρα. Η χρόνια βακτηριακή προστατίτιδα προκαλείται συνήθως από τον ίδιο τύπο βακτηρίων που προκαλούν τις λοιμώξεις στα ούρα. Ο αδένας του προστάτη μπορεί να συντηρεί τη λοίμωξη και συνεπώς επαναλαμβανόμενες λοιμώξεις μπορούν να εμφανιστούν. Η χρόνια βακτηριακή προστατίτιδα, δεν είναι μια σεξουαλικά μεταδιδόμενη μόλυνση.

Ποια είναι τα συμπτώματα της χρονίας βακτηριακής προστατίτιδας

Οι άνδρες με χρόνια βακτηριακή προστατίτιδα τείνουν να έχουν συμπτώματα που έρχονται και φεύγουν. Κατά τη διάρκεια μιας έξαρσης, μπορείτε να έχετε πόνο και δυσφορία. Νιώθετε αυτό, κυρίως στη βάση του πέους σας, γύρω από τον πρωκτό σας, ακριβώς πάνω από το ηβικό οστό σας ή / και στο κάτω μέρος της πλάτης σας. Ο πόνος μπορεί να εξαπλωθεί στο πέος και στους όρχεις . Αφόδευση (κόπρανα) μπορεί να είναι οδυνηρή. Μπορεί επίσης να έχετε συμπτώματα από την μόλυνση από ούρα, όπως πόνο όταν ουρείτε, ούρηση συχνά ή μια επείγουσα επιθυμία για ούρηση.
Τα συμπτώματα αυτά είναι παρόμοια με τα συμπτώματα της οξείας βακτηριακής προστατίτιδας αλλά συνήθως ηπιότερα.
Αν έχετε χρόνια βακτηριακή προστατίτιδα, τα συμπτώματά σας θα είναι γενικά άνετα όταν υποβληθείτε σε αγωγή με αντιβιοτικά. Ωστόσο, εάν τα αντιβιοτικά καθαρίσουν εντελώς τη μόλυνση από τον προστάτη αδένα, είστε σε κίνδυνο της υποτροπής της λοίμωξης και πάλι. Μεταξύ των εξάρσεων, μπορεί να έχετε κάποια ήπια υπολειμματικά συμπτώματα του ουροποιητικού (όπως ούρηση συχνά ή μια επείγουσα επιθυμία για ούρηση).